„Kryzys COVID-19 może wpłynąć na nasilenie zjawiska nearshoringu (tj. przeniesienia realizacji procesów biznesowych np. z Azji bliżej siedziby danej firmy - przyp. BD) i większe zainteresowanie ulokowaniem kapitału nad Wisłą w dłuższej perspektywie. Pozycja Polski jako regionalnego lidera w zakresie przyciągania inwestycji może zatem jeszcze wzrosnąć. W nadchodzących tygodniach na pewno będziemy w stanie zamknąć kilka ciekawych projektów, między innymi z branży e-mobilności" – powiedziała Grażyna Ciurzyńska, szefowa Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu na Europejskim Kongresie Gospodarczym w Katowicach. „Kontynuujemy nasze działania związane z przyciąganiem zagranicznych inwestycji w nieco zmienionej formie" - dodała.
W tych działaniach jest również współpraca z Business Dialog przy realizacji naszego programu Made in Poland/Wyprodukowane w Polsce Więcej o programie jest tutaj
Komentarze